Welkom bij Familie Expeditie Verhagen

28 december 2017 - Heeswijk Dinther, Nederland

Hoi lieve familieleden, vrienden, collega’s en alle anderen,

Welkom op ons reisblog Familie Expeditie Verhagen! Over 34 dagen start ons grote avontuur: we gaan met ons gezinnetje 100 dagen naar Zuidoost-Azië. Een lang gekoesterde droom wordt werkelijkheid! We zullen Thailand, Myanmar, Laos en de Filipijnen gaan bezoeken. Binnenkort vertellen we jullie meer over onze reisroute.

De voorbereidingen zijn al maanden in volle gang. De reisroute is in samenwerking met Rama Tours uitgestippeld, de vliegtickets zijn in de pocket, alle accommodaties zijn vastgelegd, de vaccinaties zijn geregeld, verlofafspraken zijn gemaakt met onze werkgevers en het kinderdagverblijf, een nieuw paspoort is opgehaald, de inpaklijst (of liever de ‘wat laten we toch maar thuis’-lijst) wordt beetje bij beetje samengesteld en de laatste spulletjes worden gekocht.

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor onze nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst. Dan krijg je voortaan automatisch een mailtje wanneer wij een nieuw reisverhaal plaatsen.

Kerstgroet + nieuwjaarswens

Tot slot wensen wij iedereen een goede jaarwisseling toe. Op naar een geweldig 2018! Laten we er een mooi jaar van maken vol met liefde, geluk, gezondheid, gezelligheid, avontuur, dromen en warme ontmoetingen.

Liefs,

Wouter, Myrtille, Joni en Hidde

1. Jeroen Verhagen:
    28 december 2017
    Leuk,ik wil jullie wel volgen.
  2. Tante betsie:
    28 december 2017
    Een hele onderneming !! Ik ga jullie volgen, heb me al aangemeld. Maar eerst feesten op 26 januari, tot dan.
    Tante Betsie
  3. Hanneke:
    28 december 2017
    Ja ik ook hoor ... spannend !!!
  4. Mama/oma Anne:
    28 december 2017
    Super leuk dat jullie een reisblog gaan bijhouden. Ik zal jullie missen maar jullie verhalen en foto's zullen het een beetje verzachten!
  5. Nicole:
    28 december 2017
    Super gaaf buurtjes, tof dat jullie jullie dromen achterna gaan!! Heel veel plezier nog met de voorbereidingen!!!
  6. Peter van Vliet:
    28 december 2017
    Ik ga jou sowieso in de gaten houden Wouter! Dus ik meld me met veel plezier aan!!
  7. Vicky:
    28 december 2017
    Natuurlijk wil ik jullie avonturen volgen, leuk!!! Het grote aftellen is nu echt begonnen!! Succes nog met de laatste voorbereidingen!
  8. Miriam:
    Geweldig heel veel plezier 💖💋
  9. Marijke Strik:
    28 december 2017
    Super mooie onderneming! Wil jullie graag volgen🌴
  10. Claudia Jacobs:
    28 december 2017
    Ja ik ga jullie natuurlijk volgen 😁🏜🏝
  11. Tante Lon:
    28 december 2017
    Ohhh na 9 maanden reizen zou ik zo weer terug willen!! Have fun! Ik ga snel verder kijken op de site waar ik me kan aanmelden voor jullie verslagen :) liefs Lonneke van nr 3:)
  12. Fred en Anita verkuijlen:
    28 december 2017
    Heel leuk! We wensen jullie een prachtige reis toe!!
  13. Tante José:
    28 december 2017
    Ik ga jullie zeker volgen
  14. Ad van de Loo:
    28 december 2017
    Wij familie van de Loo, vinden het geweldig dat jullie een blog bij houden. Wij gaan jullie uiterraad volgen.
  15. Jokie Driessen:
    28 december 2017
    Wat een mooie uitdaging dat jullie dit gaan doen.
    Veel succes en ik zal zeer belangstellend jullie verhalen lezen.
    Voor nu eerst de wensen voor een mooi 2018
  16. Freek Haan:
    28 december 2017
    Ik ga jullie ook volgen hoor! Leuk zo'n reisblog :-)
  17. Gijs Verhagen:
    28 december 2017
    mooi dat we jullie zo kunnen volgen
  18. Jeroen van Rooij:
    28 december 2017
    Hé familie Verhagen, leuk om zo ook iets mee te krijgen van jullie gave reis. Veel succes met de laatste voorbereidingen.
  19. Jolanda:
    28 december 2017
    Hartstikke leuk! Willem en ik willen jullie graag volgen, lijkt 't toch dat we iets dichter bij jullie zijn!
  20. Tina:
    Have fun! Greetings from Germany! <3
  21. Maria:
    28 december 2017
    Ik ga jullie zeker volgen , ben benieuwd naar de verhalen .
  22. Lambert van der Ven:
    29 december 2017
    Veel plezier op deze prachtige reis. Take care!
  23. Francien Verkuijlen:
    29 december 2017
    Wat een geweldig idee, en we gaan jullie zeker volgen! Verder een geweldig 2018 en een hele fijne reis!
  24. Patrick de Vries:
    29 december 2017
    Wat een vooruitzicht! Hebben jullie nog een koelie nodig? Ik draag met plezier de koffers en de kinderen. ;-) Heel veel plezier!
  25. Gerdie van den Heuvel:
    29 december 2017
    Wow wat een geweldige uitdaging !!!!!
    Heel veel succes !!
    Wij volgen jullie.
  26. Rico, Lobke en Jens:
    29 december 2017
    Vergeten jullie ons niet op te halen?! De koffer staat al klaar :-S

Ontzettend mooie reis kanjers!!

Dikke kus Lob en Jens
  27. Jose heijmeriks:
    30 december 2017
    Leuk dat jullie ons de kans geven een beetje met jullie mee te reizen.
    Mooie reis en een supertijd gewenst geniet van dit bijzondere avontuur.
    Succes met de voorbereiding.
    Fijne jaarwisseling.
  28. Marlie van Santvoort:
    31 december 2017
    Ik ga mijn lieve collega graag volgen. We moeten haar al zo lang missen! Geniet van jullie geweldige reis. Grtjs marlie
  29. Linda:
    31 december 2017
    Wat een mooi vooruit zicht in 2018. Wauw. Het is jullie zo gegund. Wij willen jullie graag volgen. Groetjes de bisseltjes